پرداخت هزینه ارزیابی مدرک تحصیلی در آلمان (زاب)

پرداخت هزینه ارزیابی مدرک تحصیلی در آلمان (زاب)


پس از اینکه مدارک تحصیلی شما توسط زاب بازبینی و تأیید شدند، برای ادامه روند، شما باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. اما یکی از مشکلاتی که برای اینکار وجود دارد، تحریم‌های بین‌المللی است که مانع از انجام پرداخت‌های مستقیم از ایران به خارج از کشور می‌شوند. این مسئله می‌تواند باعث سردرگمی و دردسر برای شما شود.

اسیست پی به عنوان یک مجموعه ایرانی و در تلاش برای حل این چالش، با ارائه خدماتی منحصر به فرد، این مشکل را برای شما توسط دانشجویان و ایرانیان مقیم خارج  حل خواهد کرد. ما مسئولیت پرداخت این هزینه را به عهده می‌گیریم. به عبارتی دیگر، ما این پرداخت را برای شما انجام خواهیم داد.

برای انجام این کار، شما باید به صفحه پرداخت هزینه زاب مراجعه کنید و فاکتور مربوط به هزینه‌هایتان را پرداخت کنید. سپس، بعد از پرداخت ارزی توسط ما، رسید ارزی به ایمیل شما ارسال خواهد شد. با این کار، شما می‌توانید بدون نگرانی از تحریم‌هایی که ارتباطی به حیطه دانشجویی ندارد ، پرداخت خود را در زاب تکمیل نمایید

پرداخت ارزی، با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد، ممکن است از یک ساعت تا سه روز کاری به طول انجامد. اگرچه تیم ما در اسیست پی همواره در تلاش است که این زمان را به حداقل برساند.

بر خلاف آنچه شاید فکر کنید، نیازی به ارسال رسید به زاب نیست. آنها با استفاده از شماره مرجع ثبت شده در رسید واریز، اطلاعات پرداخت شما را دریافت کرده و تایید می‌کنند. پس از آن، فرایند ارزیابی مدارک شما آغاز خواهد شد. 

پرداخت زاب، زاب، پرداخت هزینه زاب، پرداخت هزینه ارزیابی مدارک در آلمان، زاب آلمان، آنابین